Friday, October 15, 2010

Herstelde mijn niet Responsive Project Thesis

Na hard gewerkt op een van mijn proefschrift, toen ik besloot om het in te dienen, dacht ik van het nemen van een laatste blik. Immers, een herziening van uw werk om de fouten te verminderen is altijd een goed idee. Maar het document weigerde te openen! Plaats de computer niet meer reageert als ik het opgestart! Ik wist niet of ze blij zijn dat ik niet had het dossier in zulk een toestand ingediend, of moet ik boos dat al mijn werk niet toegankelijk was, waarschijnlijk verloren! Ik had hard gewerkt, maar het was allemaal verloren. Een vriend stelde mij voor dat woord recovery tool mogelijk was!

Verbijsterd, ik ging naar zijn plaats, en besprak ik dingen bij de hand. Hij vertelde me, hij had soortgelijk probleem ooit geconfronteerd en was in staat om het document te herstellen en daarmee uit te voeren Word herstel. We gingen naar mijn plaats en geboot het systeem. Wat volgde was een reis van grote ups en downs.

  • Allereerst probeerde hij naar een ander bestand te openen om te controleren of de aanvraag liep prima. Woord was prima. Toen probeerde hij om het bestand op zijn laptop open (hij had dat om mij te helpen!). Hij had twee verschillende versies van Word. Maar het probleem bleef.
  • Geprobeerd om het bestand in de ontwerp-modus te openen door eerst het uitschakelen van de automatische updation van links.
  • Aangezien dat niet werkte, probeerde in te voegen van het document als een bestand in een nieuw document. Maar dezelfde mislukt!
  • Sinds mijn document had niets tekst verwachten, en opmaak, hij probeerde de tekstherstel gebruiken uit een willekeurig bestand (*.*) optie. Maar zelfs dat werkte niet in mijn geval.
  • Aangezien ik niet over een back-up van mijn werk, stelde hij me dat hij een aanvraag ook dat kan worden gebruikt voor. Doc herstel had. Ik was beducht voor iets nieuws te proberen, maar het was een alleen-lezen toepassing en niet zou hebben veranderd mijn dossier, zelfs indien de reparatie het deed is mislukt. De Repair Word-bestand toepassing was zo ontworpen om alle data van dat bestand uit te pakken en op te slaan als een nieuw bestand op een andere locatie, terwijl het oorspronkelijke bestand zoals het is.

En ja hoor, het werkte in mijn geval ook. Al had hij voorgesteld om me eerder ook, maar ik was ongerust over maakte. Nu, het laatste redmiddel, heb ik gekozen voor het, zoals mijn proefschrift was zeer belangrijk.

1 comment:

  1. Smoothly repair corrupted or damaged word document with any hassle. It is a useful software which can quickly repair corrupted or damaged word document with full accuracy. This software is compatible with MS Word 2000, 97, 2003, 2002, 2007 and 2010. Use the free trial version to see the preview of recovered data.

    Download: Word File Recovery

    ReplyDelete